Ringträning 11 april 2026
Den 11 april 12:00-14:00 kör vi lite handlerträning/ringträning för er som vill komma i gång lite inför sommarens utställningar.
Alla välkomna såväl valpar som vuxna oavsett nybörjare eller vana.
Ta med utställningskoppel, vattenskål och gott godis samt egen fika.
Vi kör ett pass sen fikar vi och tar frågor sen kör vi ett pass till.
Vid riktigt dåligt väder flyttar vi datum så medela gärna om ni vill komma så jag vet vilka jag ska säga till om vädret blir för kasst.

Vänersborg Spring Winner 2026
hela 8 av totalt 10 Moonbarn var anmälda dock fick Manda förhinder men 7 st av dem kom och jag var så glad över att se er alla. 2 långhår och 5 korthår.
Gunvald passade även på att vinna titeln Spring Winner Junior 2026.

Den 7 sept klockan 13:00 träffades vi här hemma och tränade lite. Superkul att se alla igen och trots att värmen vart lite tuff så fick vi testat på lite träning i ringen. Inser i efterhand att jag nig vart ganska matt av värmen så det varit inte så mkt till just träning men det var kul att träffas och se hur era valpar ytvecklas. Väldigt stolt över att ha så fina och engagerade familjer i mitt gäng.


Den 23 mars träffades alla Moons valpar i Månkullen på utställningen.
Otroligt kul för mig att att kunna få se dem hur de utvecklats och jag blir så stolt över att se hur fina dem är och vilka härliga familjer de bor hos.
Titan blev BIR valp och Lilo BIM valp och alla skötte sig väl med tanke på hur ovana dem ännu är i ringen.
Lilos matte Elin visade verkligen framfötterna och hon visade upp sig med perfektion.
Så otroligt kul att ni alla kom. Stort tack!
Även lilla Stella som är från kullen med Zelenskyj och Lisa på Minipowers kennel var med.
Stort tack Linda för en trevlig helg och mysigt sällskap under Lördagen.






.jpg?etag=%2237325-64abab36%22&sourceContentType=image%2Fjpeg&ignoreAspectRatio&resize=136%2B243&extract=0%2B0%2B136%2B200&quality=85)





